فونت سرا، بزرگترین مرکز معرفی و دانلود فونت های فارسی در ایران

فونت سرا

FontSara.ir

بهترین فونت های فارسی برای استفاده در وب سایت

26 سپتامبر 2019 دسته بندی: وبلاگ توسط: مدیر سایت بازدید: 5992 بازدید

پاسخ به این سوال که استفاده از چه فونتی برای وب سایت مناسب هست، کمی دشوار و سخت است، چرا که فونت بیشتر سلیقه ای است و ممکن است افراد نظرات مختلفی در استفاده از فونت و ظاهر سایت خود داشته باشند، اصلا شاید استفاده از هر فونتی برای هر ظاهری از سایت مناسب نباشد… اما در حالت کلی و نظریه کلی می توان نظر داد که چه چه فونت هایی استاندارد های لازم برای استفاده در وب را دارد و یا می توان گفت کدامین فونت ها محبوبیت لازم بین کاربران را دارد.

ما در این مقاله قصد داریم فونت های فارسی که استاندارد لازم برای استفاده در وب را دارند و بین کاربران فارسی زبان محبوب هستند را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با سلیقه خود یکی از این فونت ها را برای خود انتخاب کنید.

معرفی بهترین فونت های مخصوص صفحات وب

 

وب فونت ایران سنس

فونت ایران سنس , فونت ایران سانس

فونت فارسی IranSans را می توان محبوب ترین وب بهترین فونت فارسی برای وب سایت دانست که بین کاربران ایرانی بسیار بسیار محبوب است، این فونت توسط جناب آقای مسلم ابراهیمی در سال ۱۳۹۳ طراحی شد. وب فونت ایران سنس رایگان نیست و برای استفاده از این فونت بایستی آن را خریداری کنید، البته قیمتش مناسب هست و ارزشش خرید دارد. این فونت از خوانایی بیشتری برخوردار است و نوشته های سایت با وضوح بیشتری قابل روئیت است.

 

وب فونت ایران یکان

دانلود فونت ایران یکان

این فونت نیز جزء محبوب ترین فونت های مخصوص وب است که این فونت نیز توسط جناب آقای مسلم ابراهیمی در سال ۹۵ طراحی شده است. پایه اصلی این فونت از فونت های یکان و فونت ایران سنس است. این فونت نیز استاندارد لازم برای استفاده در صفحات وب را دارد و نوشته ها را بصورت خوانا و زیبا نمایش می دهد. فونت ایران یکان رایگان نیست ولی می توانید با قیمت کمی آن را خریداری کنید.

 

وب فونت انجمن

فونت فارسی انجمن

این فونت فارسی یکی از کامل ترین، بهترین و قدرتمند ترین فونت های فارسی است که تنوع ضخامت بالایی دارد و سبک رسمی و سر و سنگین است، فونت انجمن در سال ۹۸ عرضه شده است طراح آن کسی نیست جز جناب آقای هیربد لطفیانکه در وب سایت فونت ایران عرضه شده است  و با توجه به قابلیت های ان می توان گفت یکی از کامل ترین فونت هایی است که می توان در صفحات وب در آن استفاده کرد.

 

وب فونت دانا

فونت دانا

طراحی این فونت در سال ۹۸ به اتمام رسید، وب فونت دانا توسط استاد گرامی جناب آقای مسلم ابراهیمی طراحی شده است. طراحی این فونت با حساسیت های بسیار بالایی انجام شده است و نسبت به سایر فونت ها مهندسی تر، دقیق تر و حرفه ای تر است. این فونت وزن بندی بسیار بالایی دارد و می توانید در ۱۰ وزن مختلف از ان استفاده کنید، این فونت بی شک مناسب استفاده در صفحات وب خواهد بود. این فونت نیز رایگان نیست و بایستی آن را خریداری کنید.

 

وب فونت ایران سنس دست نویس

ایران سنس دست نویس

اگر وب سایت شما یک سایت رسمی نیست و میخواهید فونتی شاد و جذاب را داشته باشید ما به شما فونت ایران سنس دست نویس را پیشنهاد می کنیم. پایه این فونت همان فونت ایران سنس است که حالتی دست نویس و فانتزی به خود گرفته است. این فونت کاملا حس شادمانی و صمیمیت را دارد. این فونت را می توانید از سایت فونت ایران تهیه نمائید.

 

فونت ایران شارپ

فونت ایران شارپ 3

این فونت یک قلم کاملا رسمی است که شبیه به نوشته های کتاب و روزنامه ها است و بیشتر مناسب استفاده در کارهای رسمی و سنگین است. این فونت توسط مجوعه فونت ایران طراحی شده است و یکی از کامل ترین و استاندارد ترین فونت های فارسی است که استفاده از آن در وب سایت توصیه میشود.

 

فونت ایران

خانواده فونت ایران

وب فونت ایران نیز مثل سایر فونت های معرفی شده در این پست یکی از فونت های فارسی است که ارزش استفاده در صفحات وب را دارد و بسیار فونت استانداری است و بسیار قدرتمند! این فونت توسط آقای مسلم ابراهیمی طراحی شده است و برای استفاده از ان بایستی آن را خریداری کنید.

 

فونت یکان وب

نمونه فونت یکان وب

فونت یکان یکی از محبوب ترین فونت های فارسی است که می توانید در وب از آن بهره بگیرید. فونت یکان کاملا رایگان است و سالیان سال این فونت از محبوب ترین فونت های فارسی بوده است. امروزه وب سایت های زیادی را می بینیم که این فونت زیبا را استفاده کرده اند. اگر نمی خواهید برای خرید فونت هزینه بکنید به شما توصیه میشود از فونت یکان رایگان استفاده کنید.

 

فونت های مخصوص وب فقط اینها نیستند ، و شما می توانید انواع فونت های فارسی را برای استفاده در صفحات وب سایت خود پیدا بکنید. اما در این پست محبوب ترین و کامل ترین فونت ها معرفی شده اند که استفاده از این فونت های توصیه میشود.