فونت سرا، بزرگترین مرکز معرفی و دانلود فونت های فارسی در ایران

فونت سرا

FontSara.ir

تغییر فونت سایت ها در مرورگر کروم با افزونه رایگان فونت ایران

07 نوامبر 2019 دسته بندی: وبلاگ توسط: مدیر سایت بازدید: 5994 بازدید

اگه شما هم عادت داشته باشید که بیشتر وقت ها وبگردی بکنید حتما براتون پیش اومده که با سایتی برید که فونتش اذیتتون میکنه یا اینکه نوشته هاش خیلی ریزن یا خیلی درشت که باعث میشه به درستی نتونید از مطالب اون سایت استفاده کنید. خوب به نظرتون راه چاره چیه و چیکار می تونیم برای حل این مشکل بکنیم؟

چاره کار در استفاده از افزونه فونت ایران در مرورگر کروم هست. این افزونه یا همان Extension به شما این امکان رو میده که بتونید به آسانی فونت سایت های مختلف رو در مرورگر کروم تغییر بدین، اندازه نوشته ها رو بزرگ و کوچیک بکنید.

تغییر فونت سایت ها در مرورگر کروم

دانلود رایگان افزونه فونت‌ ایران برای مرورگر کروم

افزونه فونت ایران برای کروم فونت های پولی و زیبایی همچون فونت دانا، فونت ایران سنس، فونت ایران سنس دست نویس، فونت انجمن، فونت ایران شارپ، فونت ایران یکان و… رو داره، این فونت ها رو اگه به تنهایی بخواهید برای سیستم خودتون تهیه بکنید باید کلی هزینه بکنید، اما اینجا بصورت رایگان در افزونه ارائه شده است.

یکی از ویژگی های خوب این افزونه اینه که برای هر وب سایتی می تونید تنظیمات متفاوتی اعمال کنید، مثلا می تونید مشخص کنید که گوگل چه فونتی داشته باشه با چه سایزی و فونت فیسبوک فونتش یه فونت دیگه باشه با اندازه دلخواه شما، این ویژگی در نوع خودش بی نظیره و باعث میشه به اون سایت هایی که زیاد سر میزنیم ظاهر متفاوت تری ببخشیم…

تغییر فونت سایت ها در مرورگر کروم با افزونه Fontiran Font Changer

همچنین بصورت پیش فرض شبکه های اجتماعی و سایت های معروف و محبوب مثل فیسبوک، گوگل، جی میل، تلگرام، واتساپ و… در این افزونه لحاظ شده اند که تنها با نصب این افزونه و بدون اعمال تغییر اتی فوت این فونت سایت های تغییر خواهند کرد.

جا داره زحمات مجموعه فونت ایران با مدیریت جناب آقای مسلم ابراهیمی رو پاس بداریم و برای این مجموعه آرزوی موفقیت و پیروزی بکنیم.